Re: [NETVAERK] Hvorfor kan jeg ikke netnet til min server

Mikael Bisgaard wrote:
Jeg kan ikke telnet til min server og min mailserver virker ikke

Jeg har ikke installeret telnet men min mailserver virker som den skal.

--
"Ford, you're turning into a penguin. Stop it."

Douglas N. Adams (1952-2001)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]