Re: [NETVAERK] Kan ikke pinge localhost

Den 16. nov 2005 kl. 17:44 skrev Mikael Bisgaard:

Hej,

Jeg har en Mandrake 10.2 maskine hvor jeg skal have instaleret ISPConfig på.
Mit problem er at maskinen skal kunne pinge sig selv, hvilket den ikke er i
stand til. Jeg har prøvet med ping local og ping 192.168.1.15, men de timer
bare ud.

kør lige en ifconfig og sikre dig at netværket er startet og at ipen er som du mener.

derefter pinger du localhost frem for local, samt 127.0.0.1

og endelig de andre ip adresser listet i output fra ifconfig.

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]