Re: [NETVAERK] Kan ikke pinge localhost

ons, 16 11 2005 kl. 17:44 +0100, skrev Mikael Bisgaard:
> Jeg har en Mandrake 10.2 maskine hvor jeg skal have instaleret ISPConfig på.
> Mit problem er at maskinen skal kunne pinge sig selv, hvilket den ikke er i
> stand til. Jeg har prøvet med ping local og ping 192.168.1.15, men de timer
> bare ud.

Er det ikke bare fordi du har noget firewall kørende? Hvad siger
ifconfig?

Hvad med ping 127.0.0.1

/Christoffer

--
Christoffer Kjølbæk
Web: http://kjoelbaek.dk ~ http://food4u.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]