SV: [NETVAERK] Problem med, IPcop V 1.4.9 firewall til en Ciso vpn cilent på en windovs XP

Jeg fandt også denne link, og jeg har her i dag droppe den ande, og installer openvpn, som jeg så vil se om den køer på mandag fra mit arbejde.

Mange tal for dit svar.

MVH jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]