Re: [NETVAERK] Problem med, IPcop V 1.4.9 firewall til en Ciso vpn cilent på en windovs XP

Jan Larsen skrev den 02-11-2005 18:06:
Er der nogen der kan give mig pej hen på et sted, så jeg kan via en Ciso VPN clien fra en Windows XP, kan lave en trunel til min IPcop firewall.??

Jeg kunne ikke komme ind til vejledningerne poå IPCop's hjemmeside, men fandt en henvisning til det her om ipcop og vpn
http://freespace.virgin.net/christiaan.theron1/

Jeg kan godt nok ikke huske at have hørt om, at det er lykkedes. Ganske vist bygger både IPCop's og Cisco's vpn-løsninger vist på ipsec, men afstanden er måske for stor til, at de er kompatible.

Du skal nok se på vpn.ebootis.de eller en gammel fri client fra ssh-sentinell, som kan findes et sted på det store net, (jeg har glemt hvor).

Vi andre, som gerne vil slippe lidt nemt om ved VPN, installerer OpenVPN på IPCop'en.
http://home.arcor.de/u.altinkaynak/index.html

-- Morten Christensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]