Problem med, IPcop V 1.4.9 firewall til en Ciso vpn cilent på en windovs XP

Er der nogen der kan give mig pej hen på et sted, så jeg kan via en Ciso VPN clien

fra en Windows XP, kan lave en trunel til min IPcop firewall.??

Det jeg vil det er at når jeg er ude men min bærbar, og jeg køer windows xp, at jeg kan arbejde på mit inernet net.

Jeg har prøve at læse den hovto der er på ipcop omkring VPN, men det er noget ande.

Nu der jeg er her, hvordan laver vis det er en linux bærbar, der var der??

Det er noget info om hvordan jeg laver det / seter det op jeg er ude efter.

MVH Jan Larsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]