Dtoppe misbrug af et dommæne

Hejsa!

JEg er administrator for et dommæne, der er blevet misbrugt, som afsender dommæne for en masse spam, og jeg modtager i øjeblikket en masse mails, om at mailen ikke kunne afleveres. En del af årsagen til at jeg overhovedet modtager dem, er at jeg modtager dem, er at jeg har en catch-all konto på dommænet, det har detsvære vist sig, at være nødvendig, da mange af mine brugere pludsselig bruger en ny konto, uden at fåden oprettet, og jeg kan så nå at fange det, og for sat det ordentlig op, uden at nogen lægger mærke til det.

Hvordan slipper jeg af med disse fejlmeddelelser (ca. 2000 det sidste døgn)?????

Mvh

Carsten