IP-telefoni og QoS

Hej NG,

Nogen her der har erfaring med kvalitetsforskellen på VoIP, hvis man
benytter QoS og ikke?

Mit problem er, at min internetforbindelses er tilsluttet gennem en
router, der ikke har indbygget QoS, hvorfor jeg derfor ville skulle
investerer i en router, der har denne mulighed. Imidlertid ville jeg helst
undgå dette, da det formelt ikke er tilladt at koble anden router end,
den udlevere på forbindelsen, og samtidigt vil jeg undgå
opsætningsproblemer.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen