Re: [NETVAERK] WiFi pludselig død

Sat, 01 Oct 2005 22:08:00 +0200, Kim Schulz <sslug@sslug> skrev:

On Sat, 01 Oct 2005 21:25:24 +0200
"Michael Schmidt" <sslug@sslug> wrote:
> de har i cooker fjernet hotswap og
> erstattet det med en patchet udev+coldswap. Desuden er hele deres
> wifi backend ved at blive opdateret.
Kan det så tænkes at jeg har fået "opdateret" med noget der i
beta, og derfor lidt buggy?

da kan godt være, men så skal du selv have været aktiv i at ændre dine urpmi sources hvis det skal være sket

Det har jeg ikke. Plejer kun, manuelt, at vælge kernel-opdateringer til eller fra i "opdater alt"-listen.
Jeg kan bare ikke forstå hvordan der pludselig kan gå kage i opsætningen.

Hvordan tester jeg om det evt. er hardware'en der er stået af?
(Indbygget trådløs i en IBM ThinkPad A31p)

-- Med venlig hilsen /Zmit/ RLU # 314205