WiFi pludselig død

Hej NG
Efter en genstart af maskinen var der pludselig ikke længere hul ud gennem den trådløse.
Da jeg ikke kunne få reetableret forbindelsen sådan "bare lige" tænkte jeg at gå den "sikre" vej gennem Mandriva Control Center (mcc), men her bliver jeg advaret om:
"insmod'ing af module hostap_pci failed at /usr/lib/libDrakX/modules.pm line 66."
Vælger jeg at klikke OK og fortsætte sker der ikke noget ved det, ved opsætningen af det kablede net (den måde jeg er forbundet på nu), men den trådløse del kommer aldrig i luften. -Heller ikke selv om opsætningsproceduren afsluttes med "tilykke med din nye netværksforbindelse" -teksten.

Det er første "koldstart" efter et par opdateringer, men det burde da vel ikke smadrer den eksisterende netværksopsætning.
Vongstangsvink om hvordan jeg burde have gjort modtages gerne :)

--
Med venlig hilsen
/Zmit/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]