Re: [NETVAERK] SSH over HTTP?

Jacob Sparre Andersen wrote:
> Jeg sidder et sted hvor vores HTTP-mellemvært har en 4-5 gange mere
> båndbredde end vores direkte forbindelser ud (årsag: almindelig
> italiensk korruption).  Er der ikke en måde så man kan route sine
> SSH-forbindelse over HTTP (og således over HTTP-mellemværtens hurtigere
> linje)?
>
> Jacob
>
> PS: For at gøre det rigtig morsomt er den almindelige
>    linje helt ude af drift lige nu. :(

Jeg har med held brugt "connect" til at komme ud på Internettet
med ssh via en http / https proxy - er det ikke det, som du har
brug for ?
connect kan findes her:

http://zippo.taiyo.co.jp/~gotoh/ssh/connect.html

Martin Berg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]