Re: [NETVAERK] ltsp spørgsmål

I sslug.netvaerk, skrev Lars Brandi Jensen:
>  Jeg er ved at sætte ltsp op. Jeg tænker på at købe en AMD64-bit kasse
>  med 4 GB ram, og sata-diske i raid5 til projektet. Switche er 1 GB ind
>  til serven. Grunden til det lidt høje ram er at udvalgte brugere skal
>  køre vmware. Som klienter har jeg tænkt mig igel-klienter og nogle af
>  mine ældre pc'ere. Er der nogen der har erfaring med en lignende
>  konfiguration.

Vi benytter (p.t. 2) Wyse 5150SE terminaler på arbejdet.. de har en
linux i flashram med X-server og kan så køre XDMCP mod serveren.

Ubuntu folkene har lavet noget "spændende" i deres nye version. Det er
ikke et tratitionelt X-terminal setup da de bruger ssh + X-forwaring i
stedet for XDMCP. Lokale enheder skulle også virke relativt fornuftigt.
Jeg har dog ikke fået den til at virke helt super i det setup jeg
arbejder i ..

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]