Re: [NETVAERK] ltsp spørgsmål

Lars Brandi Jensen skrev:
Rune Tønnesen wrote:

Det var måske værd at overveje. Det er nogle få applikationer der skal
køre, b.l.a. økonomisystem og et tegneprogram .

Hvilke?

Økonomi = Visma, CAD= Rhinos, Alphacam.

Økonomi programmet skulle nok kunne komme til at fungere ok.
Men jeres cad har i alm eller specielle grafikkort? jeg ved ikke om det er muligt at få accelrerede
kort til at fungere ordentligt med win4lin eller vmware. Du bør nok teste det.

Har du dhcpd kørene på linux serveren for tiden? Kører dhcp kun på wireless delen eller også kabeldelen af din wrt54g?

Den kører både på wireless og kabeldelen, da den er "bridged". Det skal siges at jeg har sat sendestyrken ned på 0, da wireless ikke er noget jeg bruger ( endnu ! ).

Lars

Hej Lars så vil jeg anbefale at du slår dhcpn fra på kabeldelen og starter dhcpd på din linux server, den skal du alligevel bruge når du kører ltsp, så du kan lige så godt vende dig til at bruge den.

--
Venlig Hilsen (Best Regards)
stud. med. Rune Tønnesen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]