Re: [NETVAERK] ltsp spørgsmål

Det var måske værd at overveje. Det er nogle få applikationer der skal
køre, b.l.a. økonomisystem og et tegneprogram .

Hvilke?

Kan du ikke slukke for wrt54g-routerens dhcp server? Det må stå et
eller andet sted i manualen

Jo, det er det jeg gør nu. Men når jeg er færdig med at teste glemmer jeg at at sætte den til igen, og pludselig har jeg en horde af dhcp-brugere, der øffer over at de ikke kan komme på nettet. Det får mig til at tænke på, at når det her først kører, så har jeg jo slet ikke behov for wrt54g-routerens dhcp ?!.

Lars

Hej Lars

Har du dhcpd kørene på linux serveren for tiden?
Kører dhcp kun på wireless delen eller også kabeldelen af din wrt54g?

--
Venlig Hilsen (Best Regards)
stud. med. Rune Tønnesen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]