Re: [NETVAERK] ltsp spørgsmål

HEj Lars

> Jeg har kørt LTSP med en række aldre maskiner der bootede over netværk
> vha. pxe og dhcp det fungerede fint. HP's tynde klienter kan nemt
> bootes via LTSP.
> Jeg ville nok overveje at bruge win4lin istedet for vmware til at køre
> windowsprogrammer, da det er nemt at styre ressourcetildelingen mht.
> ram og lign.

Det var måske værd at overveje. Det er nogle få applikationer der skal
køre, b.l.a. økonomisystem og et tegneprogram .

> Kan du ikke slukke for wrt54g-routerens dhcp server? Det må stå et
> eller andet sted i manualen

Jo, det er det jeg gør nu. Men når jeg er færdig med at teste glemmer
jeg at at sætte den til igen, og pludselig har jeg en horde af
dhcp-brugere, der øffer over at de ikke kan komme på nettet. Det får mig
til at tænke på, at når det her først kører, så har jeg jo slet ikke
behov for wrt54g-routerens dhcp ?!.

Lars

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]