Re: [NETVAERK] Postfix, understøttelse af fleredomæner

Jeg har skrevet et lille eksempel paa:

  http://razor.dk/diverse/postfix/

--
Christian Jørgensen | If ignorance is bliss
http://www.razor.dk |  - then knock the smile off my face ;)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]