Re: [NETVAERK] Postfix, understøttelse af flere domæner

"Bjørn Fahnøe" wrote:

> Det nemmeste er at installere pakken drakwizards eller wizards, kan ikke
> lige huske hvad den hedder. Installer postfix og konfigurer med wizard, så
> har du et kørende system på minutter.

Hvis man installere den, hvordan bruger man den så til at få sat serverene
op?

Nu kunne jeg jo naturligvis installere den, og se hvad der sker, men jeg er
meget nærig med at installere på min server, når jeg ikke regtigt ved hvad
det er,,,

--
Med venlig hilsen
Ivar Madsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]