Re: [NETVAERK] Postfix, understÝttelse af flere domśner

Det nemmeste er at installere pakken drakwizards eller wizards, kan ikke lige huske hvad den hedder.
Installer postfix og konfigurer med wizard, s√• har du et k√łrende system p√• minutter.
Bj√łrn

Den 10-09-2005 kl 13:56 skrev sslug@sslug:

>Hej,
>
>Jeg er rimelig gr√łn indenfor linux verdenen. Jeg har i midlertid en
>linuxmaskine (Mandrake 10.2) som jeg gerne vil k√łrer en mailserver p√•.
>Hvor kan jeg finde en udf√łrlig guide om hvordan jeg s√¶tter det op. Jeg
>skal kunne underst√łtte flere dom√¶ner og der skal v√¶re relaycontrol p√•.
>
>Med venlig hilsen
>
>Mikael Bisgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]