Postfix, understøttelse af flere domæner

Hej,

Jeg er rimelig grøn indenfor linux verdenen. Jeg har i midlertid en linuxmaskine (Mandrake 10.2) som jeg gerne vil kører en mailserver på. Hvor kan jeg finde en udførlig guide om hvordan jeg sætter det op. Jeg skal kunne understøtte flere domæner og der skal være relaycontrol på.

Med venlig hilsen

Mikael Bisgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]