Re: [NETVAERK] Opsætning af netværksprinter med CUPS og Samba

On Fri, 26 Aug 2005 sslug@sslug wrote:

> Jeg har anskaffet en Brother Laser Printer, model HL-5150D. Printeren er
> forbundet til min Debian Linuxserver via USB. Jeg har installeret CUPS og
> Samba på serveren og jeg har en enkelt Windowsklient med XP. Jeg kan printe
> lokalt via CUPS. Samba fildeling er sat op og fungerer fint. Nu mangler
> jeg at tilføje printeren til netværket, så forskellige Windowsklienter på
> netværket kan dele den. Har forsøgt mange gange. Har I nogen bud på hvad
> der går galt? Her er min smb.conf fil:

Se evt. http://www.sslug.dk/emailarkiv/teknik/2005_08/msg00210.html
Jeg har lige fået det hele til at spille hjemme.

 Audience:  What do you want, Eric?
 Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
 Richard:  Any software that isn't free sucks.
 Linus:  I'm interested in free beer.