Opsætning af netværksprinter med CUPS og Samba

Jeg har anskaffet en Brother Laser Printer, model HL-5150D. Printeren er
forbundet til min Debian Linuxserver via USB. Jeg har installeret CUPS og
Samba på serveren og jeg har en enkelt Windowsklient med XP. Jeg kan printe
lokalt via CUPS. Samba fildeling er sat op og fungerer fint. Nu mangler
jeg at tilføje printeren til netværket, så forskellige Windowsklienter på
netværket kan dele den. Har forsøgt mange gange. Har I nogen bud på hvad
der går galt? Her er min smb.conf fil:

# Samba config file created using SWAT
# from 127.0.0.1 (127.0.0.1)
# Date: 2005/08/26 13:32:38

# Global parameters
[global]
        workgroup = NEAPOLISNET
        server string = %h server (Samba %v)
        obey pam restrictions = Yes
        passdb backend = tdbsam, guest
        passwd program = /usr/bin/passwd %u
        passwd chat = *Enter\snew\sUNIX\spassword:* %n\n *Retype\snew\sUNIX\spassword:*
%n\n .
        syslog = 0
        log file = /var/log/samba/log.%m
        max log size = 1000
        printcap name = cups
        dns proxy = No
        panic action = /usr/share/samba/panic-action %d
        invalid users = root
        printing = cups
;       print command = /usr/bin/lp -d%p -oraw %s; rm %s
;       lpq command = lpstat -o %p
;       lprm command = cancel %p-%j

[homes]
        comment = Home Directories
        read only = No
        create mask = 0775
        directory mask = 0775
        browseable = No

[printers]
        comment = All Printers
        path = /tmp
        create mask = 0700
        public = yes
        guest ok = Yes
        use client driver = yes
;       print command = lpr-cups -P %p -o raw %s -r
;       lpq command = lpstat -o %p
;       lprm command = cancel %p-%j
        writeable = No
        printable = Yes