Re: [NETVAERK] Opsætning af IP bridge

> Jeg er ved at forsøge mig med at sætte en IP brigde (tror jeg det
> hedder) op. Jeg synes bare dokumentationen på hvordan man laver
> simpel routing med Linux er ret dårlig.

Hvis den kun skal route (i ordets forstand):
echo 1 > /proc/net/ipv4/ip_forward

> Derudover er jeg begrænset
> af ikke at have iptables tilrådighed (jeg kører Damn Small Linux),

iptables har ikke noget med routning at gøre. Det er et pakkefilter,
til at filtrere pakker fra med. Eller hvis du vil lave en eller anden
form for NAT. Det kan du undgå hvis du laver en route i din Zyxel, der
fortælle at den skal nå 10.0.0.0/8 via 192.168.1.50.

Det er vel også bare raket.

Mvh. Jesper