Re: [NETVAERK] Zope Typo3 etc

Jacob Schultz wrote:

Jeg er ved at forny min server herhjemme, og da jeg i den forbindelse også skal agere webmaster for en lille forening jeg er med i, så tænkte jeg at det sikkert ville være en god idé at bruge en eller anden form for CMS. Jeg har dog ingen erfaring med det. Er der en venlig sjæl der kan give et godt tip om noget læsestof, samt hvad jeg skal gå efter? Jeg har kigget lidt på PhpNuke, Typo3 og Zope, men jeg kan sq ikke rigtig gennemskue hvor jeg skal starte... Ellers synes jeg at en hyggeaften i Symbion over emnet kunne være en god ide...?

Der er jo også postnuke http://www.postnuke.com og http://www.postnuke.dk/ Jeg har brugt det til vores foening i 6 måneder nu og det kører upåklageligt. http://www.flakkebjergbiavlerforening.dk/