wifi og wpa

Hej alle,

Da jeg netop med succes har fået wifi og wpa til at virke på min laptop,
tænkte jeg, at jeg ville skrive en lille howto om, hvordan jeg gjorde,
hvis der skulle være nogen, der havde interesse i at prøve det samme.

Læs artiklen her: http://www.datanom.net/artikler/wifi_wpa.html

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen