Re: [NETVAERK] Få postfix til at bruge eksternSMTP server

man, 15 08 2005 kl. 17:57 +0200, skrev Jesper Lund:

> Hmmm.... Definer "bare" men jo, det kan man godt. Der skal nok files
> lidt her og der. Du kan jo prøve. Er der noget speciel konfiguration
> af den der sendmail ? Ellers burde det være en smal sag.
Nope, jeg skal bare have lavet samme tricks med den, så den kan sende
via en ekstern SMTP server, men her er jeg ret blank. Og tænkte det
måske var lettest bare at skifte til postfix, når jeg nu ved hvordan det
virker :)

--
Christoffer Kjølbæk
Web: http://kjoelbaek.dk ~ http://food4u.dk