Få postfix til at bruge ekstern SMTP server

Hejsa

Jeg sidder og roder med at få Postfix til at sende mail, via min ISP's
SMTP server, men det virker ikke rigtig.

Jeg har læst flere steder, at man i /etc/postfix/master.cf skulle skrive
relayhost=SMTPSERVEREN

Men, når jeg genstarter postfix får jeg denne fejl i mail.log:
Aug 15 16:15:42 localhost postfix/master[22281]:
fatal: /etc/postfix/master.cf: line 126: missing "transport type" field

Og jeg kan ikke finde ud af hvad det er jeg mangler, nogle der ved det?

mvh - og på forhånd tak
Christoffer

--
Christoffer Kjølbæk