Re: [NETVAERK] WRT54G med openwrt og WDS ?

Morten Christensen wrote:

Nu vil jeg gerne installere OpenVPN på dem, hvor Sveasoft satser på pptp. Det kan jeg så vidt jeg kan se med OpenWRT.

Så vidt jeg ved, kan OpenVPN også installeres på en Sveasoft.

Jeg kan ikke undvære WDS. Ved I, om det findes til OpenWRT ?

Jo. Du skal sætte wl0_wds til den wrt du vil kontakte.

Lars Brandi Jensen