Netværk og cups

(Jeg vover at stille spørgsmålet her, da jeg ikke har fået nogen respons på det i 'teknik'):

Jeg har en server der med cups printer på en HP printer.
Den har IP:
218.61.195.205 med netmaske 255.255.255.192

nu skal de andre computere på netværket også gerne kunne printe:
De har IP:
218.61.195.206 - 216  alle med netmaske 255.255.255.192

Mit spørgsmål er hvad der skal stå i cups.conf under
'allow from' i Location afdelingen?

og hvad der skal stå under BrowseAddress for at få dem til at kunne se min cupsprinter på xxx.xxx.xxx.204?

mvh Gunner

Server cupsd.conf ser sådan ud: #LogLevel info LogLevel debug Port 631 <Location /> Order Deny, Allow Deny From All Allow from 127.0.0.1 Allow from 192.168.*

</Location>
BrowseAddress 192.168.1.255

<Location /admin>
AuthType Basic