Re: [NETVAERK] Performance af iptables

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

> [...] Måske er jeg naiv, men jeg tror at en optimalt konfigureret
> Linux-box vil kunne konkurrere med en gennemsnits Cisco router.

Det tror jeg ikke er specielt naivt så længe du holder
båndbreddeforbruget så lavt at der ikke er alt for mange flaskehalse
internt i din computer.

Hvis du med en gennemsnits Cisco router mener en mindre router, så er
svaret at den snildt kan følge med. Hvis din gennemsnits Cisco router
er en boks der kan route 10G forbindelser ved wirespeed, så er det nok
ikke ret meget PC-hardware der kan følge med uanset om det kører Linux
eller et andet operativsystem.

--
Jacob - www.bunk.cc
You can't fall off the floor.