2xrouter på lokalt netværk?

Hej,

Jeg har et lille "problem", som jeg håber, nogen herinde kan hjælpe mig med.

Jeg har et kabelmodem til internet. Derefter har jeg en Sipura 2100 telefoniboks. Den har kun 2 netstik; et WAN og et LAN. Jeg har WAN i kabelmodemet og LAN direkte i min computer. Nu er problemer så det, at jeg har en trådløs router, som jeg også gerne skulle have sat op. Hvordan gør jeg det?

Både min Sipura og min trådløse router har indbygget DHCP. Begge bruger 192.168.X.X netværk (Sipura 192.168.0.X og trådløs 192.168.1.X (mener jeg)).

Hvad er det smarteste at gøre (og hvilken rækkefølge skal tingene placeres i)?

Mvh
Anders