Re: [NETVAERK] pure-ftpd med MySQL?

On 7/20/05, Bjarke Sørensen <sslug@sslug> wrote:
> Fortæl eventuelt hvad du har i din Pure-FTPD konfiguration og hvordan
> databasen i SQL ser ud.

Check at brugerens ID i databasen faktisk har permissions til at være
i biblioteket.

SQL: 'insert into pure-user (user, pass, uid, gid, home) values
('test4','testpass', 1000,1000,'/tmp/testhome');

mkdir /tmp/testhome
chown 1000:1000 /tmp/testhome
chmod 700 /tmp/testhome

prøv dig frem og se om det virker... :)

-Doc
--
Evry little box should have a pat on the back by uid 0 at least once a day
Even a tux or a beastie needs love, just like I do :o)