Forsinkelser på netværk...

Hej,

Jeg har sat en router op, med noget trafik begrænsning på. Dette er
lavet med HTB. Det virker sådan set fint nok, men med mellemrum (der
ikke er ens), oplever jeg at forsinkelse af pakker igennem maskinen,
og egentligt også til den (hvis man pinger den), stiger kraftigt. Derm
ed mener jeg op til flere sekunder, mod normalt under 10ms.

Er der nogen der har gode ideer til hvad man kan se på ?

I loggen får jeg noget med "kernel: Forged DCC command from...bla
bla", men jeg tror ikke det har noget med det at gøre.

Kan det være routing cache ?
Kan det være garbage collectoren i ARP eller routing cache ?

Andet ?

Gode ideer modtages gerne.

Mvh. Jesper