mod_gzip og mod_ssl

Efter at have opgraderet fra

Apache 1.3.31, mod_gzip-1.3.26.1a, mod_ssl-2.8.20-1.3.31 og php-4.3.10 til Apache 1.3.33, mod_gzip-1.3.26.1a, mod_ssl-2.8.23-1.3.33 og php-4.3.11

har jeg nu problem med gzip over ssl. Jeg har haft alt til at køre fint med det gamle setup og det eneste nye er, at jeg har opgraderet - Med samme config options og filer som før.

Jeg har kontrolleret at /tmp/gzip er korrekt og det samme med httpd.conf som ikke har ændret sig.

Min log er nu fuld af:

[Sat Jul 16 15:06:02 2005] [error] mod_gzip: EMPTY FILE [/tmp/gzip/_30077_99_0.wrk] in sendfile2
[Sat Jul 16 15:06:02 2005] [error] mod_gzip: Make sure all named directories exist and have the correct permissions.

Er der andre som har oplevet det samme?

Det er kun over ssl som gzip ikke virker. Jeg kan fra google se at andre har haft problem ca. 2001, men jeg har altså haft det til at køre. Jeg er lidt overrasket over at det nu ikke virker mere.

// Magus