RE: [NETVAERK] simpelt netværksovervågningsværktøj

Det kan være et værktøj til måling af trafikken på QXLs site.
Ofte vil et sådant værktøj samle og afsende resultatet idet du forlader
sitet.
Jeg har selv en gang solgt et sådant værktøj for Candle og hvis jeg ikke
husker meget galt var det en java applet.

> --
> vh
> Jeppe W. Larsen
>
> "Logic is the beginning of wisdom; not the end."

Mvh

Christian Wolfhagen