Re: [NETVAERK] simpelt netværksovervågningsværktøj

On Thu, 30 Jun 2005 17:27:37 +0200, Robert Larsen wrote:

> Jeppe Larsen wrote:
> Prøv ethereal. Den er lækker og grafisk og kender en milliard
> forskellige protokoller, så den kan fortælle dig hvad de forskellige
> pakker helt præcist indeholder.

Ja, det kunne vist mere end rigeligt :)

Har fundet frem til at det tilsyneladende sker hver gang jeg har været
inde på QXL.dk. Så kommer der en masse trafik mellem mig og
195.68.90.248 som er en IP tilknyttet QXL. Fortsætter selv efter
browseren er lukket og det hele.
Temmelig sært. Nogen der kan konstatere det samme?

--
vh
Jeppe W. Larsen

"Logic is the beginning of wisdom; not the end."