Re: [NETVAERK] Lokalt domæne

On Thu, 30 Jun 2005 20:53:48 +0200
Allan wrote:

> Hvor kommer fejlene, jeg kan ikke finde nogen log-fil

Hvis du bruger ## named -c /etc/named.conf -d 3
kommer fejlene gennem syslog.

Hvis du bruger ## named -c /etc/named.conf -d 3 -g
kommer fejlene på xterm'en

Det står alt sammen i man-pages. Som sagt er det nok for
stor en mundfuld hvis man ikke har arbejdet med det før.

Brug /etc/hosts til lokale navne og sørg så bare for at have
en caching nameserver. Hvis du heller ikke ved hvad det er,
så spørg på listen hvilke Unix-distro'er som giver mindst bøvl.