Re: [NETVAERK] Netværksprinter

sslug@sslug wrote:

-- Oprindelig Besked --
Date: Wed, 22 Jun 2005 22:30:37 +0200
From: Carl Andersen <sslug@sslug>
To: sslug@sslug
Subject: Re: [NETVAERK] Netværksprinter

sslug@sslug wrote:

Jeg i gang med at anskaffe en netværksprinter til min andelsforening. Den
skal køre sammen med en Debian server og sættes op til at printe via Samba.
Jeg vil gerne have noget, som er Debian/ Linux kompatibelt og let at ætte
op. Jeg har kig på en Brother HL-5150D. Er det et godt bud på en driftsikker
printer? Andre, måske bedre forslag?

Jeg glemte linket her,hvordan du opsætter printeren.

http://solutions.brother.com/linux/sol/printer/l

nux/cups_ps_install.html

Hej Carl

Mange tak for tippet. Jeg tror, det vil være meget brugbart.

Det var så lidt :-) For mig kørte det bare derudaf efter jeg fulgte vejledningen.