Re: [NETVAERK] hosts filen

"hunter" <sslug@sslug> writes:

> jo men jeg bruger gentoo som router og det i hosts filen bliver ikke
> routet om til 127.0.0.1 som jeg vil kun hvis jeg bruger local ping på
> gentoo boxen men på windows maskinerne kan jeg stadig komme ind på de
> forskellige sider som man ellers ikke skulle kunne...

/etc/hosts vil kun blive brugt på den lokale maskine hvorpå den ligger
og domænenavne er helt fjernet fra spørgsmålet når det kommer til
routing.

Det er ligemeget hvilket ip-nummer din router tror hører til et fomæne.

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 sslug@sslug |     IBM bought Xenix from Microsoft instead of buying