SV: SV: [NETVAERK] Køer MC sammen med ssh

Her er min info:
I den ene side, der får man ind med F9, og der er en line der hedder "Shell link to macine", den trykker man på.
Så kommer der en line, hvor man skal skrive /#sh:"brugernavn"@"maskine navn", "" skal ikke med.
Så kommer den og spøver efter et password.
Det var alt
Man kan trykke F1 i den meny, så får man en hjælpe side op.

Med venlig hilsen - Best regards

Jan Larsen
Tekniker