Re: [NETVAERK] [Apache] Blande PHP-filer og statiske HTML-filer?

Jesper Nyerup skrev:

Hvad angår sprogpræferencerne i httpd.conf er jeg helt blank, men jeg kan
fortælle lidt om mine egne erfaringer med at lade statisk html-kode passere
en php-processor. Min server er en 233 MHz Alpha, og da mit site (som
tidligere var ren html) blev flyttet til serveren, blev alt omdøbt til ..php,
så jeg så småt kunne gå i gang med at skrive lidt dynamik hist og pist. Jeg
mærkede _ingen_ performanceforskel. Så vidt jeg har forstået er
php-processoren rimelig spartansk, hvad angår at bruge kræfter på noget som
helst det står uden for <? ?>, så jeg ville ikke bekymre mig om at lade alt
hedde .php til efternavn.

Tak for den oplysning. Så vil jeg lade være med at bekymre mig (om det).

Jacob (der arbejder på et legobyggervenligt CMS)
--
Atheism is a non-prophet organisation.