Re: [NETVAERK] problem med samba

Rune Tønnesen skrev:

ktrs wrote:
Hej

jeg har et lille problem når jeg prøver at installere windows filserver i fedora. den skriver at den ikke kan se samba-common, men den er lige blevet installeret.

Er der en der kan fortælle mig hvad der gå galt.

På forhånd tak

MVH ktrs

Er de fra samme version?

VH Rune

Hej Rune jeg ved ikke helt om den er fra samme version, for jeg er ret ny
i >>> linux, den jeg har hentet er fra sambas egen hjemme side, den skulle passe >>> til fedora 3 som jeg køre med.

VH ktrs