Fil server for både windows og linux maskiner

Hej

Iden jeg bare springer ud i det. prøver jeg at indhente informatoner...

Jeg ønsker at have en maskine med følgende fælles service:

Fil server til dokument, programmer. Maskinen skal jo klart køre Linux med Debian på.

jeg kan lige finde ud af at til Linux maskinerne kan jeg bruge NFS se.: http://www.linuxbog.dk/admin/admin/nfs.html

og til windows maskinerne samba se.: http://www.linuxbog.dk/admin/admin/samba.html

De 2 links er nogle af de sider jeg har været inden og læse på. Samt den megen nyttige information der er på sslug.*

Her er det så jeg sider og tænker.

Hvordan søren får linux klient adgang til dokumenter som en win maskine har gemt? og omvendt. Hvordan gør man lige det???

MvH

jan