Re: [NETVAERK] Fjerne ESTABLISHED sessions

On Tue, 03 May 2005 11:43:38 +0200
sslug@sslug (Dennis Jørgensen) wrote:

> Vil det sige at hvis man fra din computer nu logger ind på en
> maskine ude på nettet, så skal man lave noget der mindst en gang
> for hver 10 minutter, ellers bliver man smidt af? Det kunne jeg ikke
> leve med.

Nej, det er vist nok bare at der skal være trafik i det der interval,
ellers lukkes forbindelse. Altså noget TCP keepalive eller noget...

Jeg har da før været logget ind  over ssh i over 5 døgn, uden at blive
smidt af.

Mvh. Jesper