Re: [NETVAERK] Fjerne ESTABLISHED sessions

Mogens Valentin <sslug@sslug> writes:

> echo "600"
>
> og så er man fri for de åndsvage 5 dage.

Vil det sige at hvis man fra din computer nu logger ind på en maskine
ude på nettet, så skal man lave noget der mindst en gang for hver 10
minutter, ellers bliver man smidt af? Det kunne jeg ikke leve med.

I hvert fald gnus er heller ikke tilfreds med at få smidt nogle af sine
forbindelser i tide og utide (jeg mener jeg havde nogle irriterende
problemer med det engang, med en imapserver der stod bag en firewall der
glemte forbindelser ret hurtigt).

Mvh.

  Dennis Jørgensen