iptables, NAT, domainname

Oops, så lige at jeg havde fået postet denne her under Sikkerhed. Sorry!
Prøver lige det rigtige sted.

Jeg har en SnapGear SG300 firewall, som indtil videre har opfyldt alle mine behov. Men nu står jeg med lidt af et problem. Jeg skal have en server mere på netværket, som også skal være tilgængelig udefra, men da jeg allerede har en som alt http,smtp,ftp osv ryger videre til, er det lidt af et problem!

Jeg har mulighed for i SG300'eren at tilføje custom regler til
firewall'en, som er Iptables 1.2.8, men det rækker min viden om Iptables
ikke lige til :(

Eftersom at jeg afhængig af den firewall hverdag, vil jeg ikke bare
begynde at kaste regler i den, uden af vide at de også virker, så hvis
der er en som kan fortælle mig hvad jeg skal skrive, vil det lette det
en del.

Jeg skal have NAT'ed alt trafik til domainname.com videre til
192.168.xxx.xxx

Hvordan gør jeg det?

/Nis