Re: [NETVAERK] Fjerne ESTABLISHED sessions

Jesper Lund wrote:
cat /proc/net/ip_conntrack |grep "129.142.136." |wc -l  giver 8
conns  med gennemsnitlig TTL på 100:50:xx - men den TTL havde de sq
ozze igår!

Man kan ikke fjerne ting fra connection tracking tabellen.

Jeg ville godt kunne fjerne den slags. Indrømmet, jeg har endnu ikke

ændret div. tider for div. sessions; kunne måske være noget at
hente.

Det kunne der nok. Men hvis den er established, så vil den ikke blive fjernet, da den stadig er i brug. Måske din browser stadig står og snakker sammen med dba.dk ?

Prøv at luk din browser, og vent på noget timeout.

Det var det jeg ikke lige kunne, fordi jeg har links åbne, og ikke har fået reinstalleret Opera. NS/Moz er noget hø til ikke at huske links som Opera gør det :-

Spekulerer på om det har at gøre med cookies; der var en del fra
dba.dk,  som jeg lige har slettet. Har dog ikke ændret noget, måske
fordi jeg  ikke genstartede netscape (arbejder på noget lige nu).

Jeg tror ikke det har noget med cookies at gøre....

Næe, bare en strøtanke, siden jeg for >14timer siden lukkede dba tab'et.

--
Kind regards,
Mogens Valentin