Fjerne ESTABLISHED sessions

I går lagde jeg nogle Ting&Sager ind på dba.dk .
Stadig i dag er der established conns til count.dba.dk og artikler.dba.dk :

cat /proc/net/ip_conntrack |grep "129.142.136." |wc -l giver 8 conns med gennemsnitlig TTL på 100:50:xx - men den TTL havde de sq ozze igår!

Jeg ville godt kunne fjerne den slags. Indrømmet, jeg har endnu ikke ændret div. tider for div. sessions; kunne måske være noget at hente.

Spekulerer på om det har at gøre med cookies; der var en del fra dba.dk, som jeg lige har slettet. Har dog ikke ændret noget, måske fordi jeg ikke genstartede netscape (arbejder på noget lige nu).

--
Kind regards,
Mogens Valentin