Re: [NETVAERK] Flytning af evolution opsætning

On Mon, 2005-04-25 at 10:58, Tobias K. Tobiasen wrote:
> Hejsa
>
> Jeg bruger evolution som email klient og vil gerne
> kopiere opsætningen til en anden boks. Jeg har konfigureret
> 5 imap servere og en række contacgts så jeg helst undgå at
> gøre det manuelt.
> Har I nogle ideer til hvordan det gøres?
> Jeg har prøvet at kopiere .evolution folderen men det
> virkede ikke. I øvrigt bruger jeg Suse 9.2.
>
> T2K

Kan ikke tilbyde megen hjælp..men...

Har ikke selv prøvet, men læste om det for 8-9mdr siden, - fordi det
uundgåeligt er noget jeg kommer til på et tidspunkt...

Mine notater er desværre væk så det bli'r ikke meget hjælp.

Man skulle kopiere .evolution plus nogle (for mig) knapt så indlysende
filer. så burde det virke, si'r Don Google.

HTH

/Kenn