Re: [NETVAERK] NFS til at lytte paa kun et net-interface

Anders Bruun Olsen <sslug@sslug> writes:

> ernest root # apt-get install nfs-user-server
> -bash: apt-get: command not found
>
> Hvad med en URL istedet?

Jeg har aldrig brugt den under andet end Debian, så jeg havde ikke nogen
url, men jeg kan da godt google for dig.

linux user-space nfs server ind i google, søg, link nummer 9 er Novells
side om SuSE-pakken af den, og der står følgende url:

ftp://linux.mathematik.tu-darmstadt.de/pub/linux/people/okir/

Det havde nok været hurtigere selv at gøre det, end at vente på at jeg
fik tid.

(Hvis man ved at det skal stå i copyright-filen i en Debian-pakke er det
hurtigere bare at finde pakken på packages.debian.org)

.Henrik

--
Den største fordel ved Windows er den gode understøttelse af
Windows-programmer.