Re: [NETVAERK] Typer af access-points

Den Mon, 18 Apr 2005 15:48:16 +0200. skrev Phillip Sc. Bøgh:

> Hej garvede SSLUG-netvaerk'ere
>
> Ole Tange er den eneste mig bekendt, der er gået ind i hvilket AP vi taler
> om:

Jeg har set en Linksys WRT54G på Computer alle til 529 kr incl moms,
jeg tror det er Falkoner alle 74.A Det er den som mange skriver om.
Og man behøver vel ikke noget der kører stærkere, hvis den faste
forbindelse er mellem 256 kbit og 8 Mbit.

Er ikke med, telefoni virker vel direkte, via den maskine man bruger til
det. Der skal bare være åbent for de porte der bruges. Eller hvad er
meningen?

> Måske lige nu er dimsen's ADSL-port ikke til at konfigurere i Linux -
> men mon ikke den snart bliver?

Omkring ADSL: er det ikke bare en TP Ethernet, som køre PPPOE?
Dvs det er alm TP, og det er kun et spørgsmål om protokoller for at få
det til at virke.